kartun cartun

Thursday, September 22, 2011

NEW CAMERA...!!




hei allz..!! ney my membe nye cmre... hmm.. the true is, i wnt this cmre 4 my present... from my fmly... my mom said no... huh..!! dun like dis situation... but..... my mom said, its ok, u must to collect half the price of the tht cmre.. im so epy... n i pown mle la collect duit harian... n now, i da dpt collect tht money.. n tomorrow, i can hve tht cmre... like 100%... x sbr rsenye nk tggu ecok an... wow..!! dpt yg murah nye dlu pown ok la.. yg pntg kepuasn tu ad... tp tu la, my mom said again, "JGN NGADE2 NK BWK BLK BP.."... sdey sgt... tp its ok la... dpt gak la beli cmre tuh.. my mom x bg bwak bab, my hp x6, pnh ilang kt sne, so my mom x nk bnde uh pown ilang gak... so i pham la... nk wt cm ne an... time je la... dr x dpt..?? hehehe :) im so epy today... pnt au kumpul wet.... tepkse kne than2 wlupown nk hang out wth my bestiee, nk beli smthg... sdey2...!! hmm... wht ever la ye... yg pntg kite kne enjoy... huh...!!

I LOVE MY BABY BOY...

No comments:

Post a Comment